Visionary business solutions

Întrebări şi răspunsuri

Pacient

Puteți beneficia de facilitățile Programului, diminuarea parțiala sau totala a coplății pe care trebuie sa o achitați la medicamentele din Program, prin completarea si semnarea unui formular de înrolare in Program.

Formularele se găsesc fie la medici, fie in farmacii.

Nu, cu același card veti beneficia de facilitățile oferite pentru toate medicamente din Program.

Nu este permisa utilizarea mai multor carduri pentru acelasi pacient, chiar daca acestuia i se prescriu medicamente diferite, care fac parte din lista PharmAccess.

Va trebui sa bifați acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal, sa completați toate câmpurile obligatorii si sa semnați formularul.

Programul PharmAccess este unul social, destinat pacienților. In spatele unei facilitate oferite trebuie sa fie un pacient identificabil.

Completarea corectă a tuturor câmpurilor obligatorii conform celor anterior menționate și semnarea formularului de înscriere reprezintă baza emiterii cardului PharmAccess.

Corectitudinea datelor completate este foarte importantă, deoarece:

  • Numele și prenumele se vor imprima pe Cardul PharmAccess
  • Adresa menționată pe formular este cea la care veți primi cardul definitiv
  • CNP-ul este utilizat pentru a împiedica folosirea mai multor formulare pentru acelasi pacient, dat fiind faptul ca pe același card puteți beneficia de reducerea coplății la toate medicamentele din Program
  • Telefonul Dvs.va fi utilizat daca este nevoie de a corecta datele Dvs. sau in cazul in care va trebui sa vi se reamintească sa mergeți la medic pentru a va reînnoi rețeta.

Cardul Dvs. apare inexistent, deoarece fie numărul lui nu a fost corect introdus, fie softul de farmacie nu a actualizat lista de carduri INFOtreat. Recomandati farmaciei sa efectueze operația de actualizare si/sau sa verifice cardului direct pe site-ul INFOtreat, după logare, la tab-ul “Verificări” (ultimul tab din dreapta).

Cardul Dvs s-a inactivat din unul din motivele de mai jos:

  • Nu a fost utilizat in ultimul an (in cazul in care aveți deja un card definitiv nominal).
  • Detineti un alt card pe numele Dvs.
  • Formularul completat corect nu ne-a parvenit dupa 3 luni de la data primei tranzactii, pentru prelucrare si expediere catre adresa indicata;
  • Lipsa consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, in aceasta situatie nu puteți participa la Programul PharmAccess si implicit nici beneficia de facilitățile oferite de acesta; de asemenea, daca formularul nu este semnat, iar numărul de telefon nu mai este valabil pentru a va putea contacta.

Puteți raporta completarea eronată a datelor personale din formularul de înscriere în Program sau modificarea lor sunând la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00). În urma anunțului dvs. vi se vor actualiza datele în sistem 

Trebuie sa raportati pierderea, distrugerea sau furtul cardului sunând la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

În urma apelului dvs., in cazul in care formularul Dvs a fost prelucrat si detineti deja un card definitiv, acesta se va reemite si expedia la adresa indicata de Dvs.

Daca însă datele Dvs. nu figurează încă in baza de date, veți fi îndrumat la medic sau farmacie sa solicitați un alt formular.

Cardul dvs. poate fi blocat pe un anumit medicament, ca urmare a achiziționării unei cantități de produse mai mari decât maximul admis pe o anumita perioadă de timp. Nu cardul a fost blocat, ci posibilitatea de a mai beneficia de reducere de coplata pe un medicament pentru care ați depășit cantitatea maximă permisă pentru un tratament ultimele 3 luni, la o singură cumpărare sau la achizitionare fractionate. Veți putea achiziționa din nou medicamentul pe concentrația prescrisa, după trecerea intervalului de 3 luni consecutive pentru care ați depășit limitarea la cantitate. Verificați data anterioara când ați cumpărat medicamentul pentru 1 sau 3 luni si nu veniți înainte. Sistemul informatic va debloca automat posibilitatea achiziționării medicamentului respectiv, după trecerea celor 90 zile.

Sunati la call center, indicând numărul cardului, medicamentul si cantitatea, si puteti solicita verificarea si eventual debocarea.

In cazul de fata, e posibil sa fi depășit limita de unitati terapeutice alocate pe o perioada de timp. Pentru raportarea oricăror probleme întâmpinate în derularea Programului PharmAccess, trebuie sa sunati la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Alegeți din meniul PharmAcces, submeniul Farmacii si descărcați Lista farmacii sau sunați la call center (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Alegeți din meniul PharmAccess, submeniul Farmacii si descărcați “Lista medicamentelor” sau sunați la call center (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Pentru raportarea oricăror nereguli sau disfuncții pe care le sesizați în derularea Programului PharmAccess, va rugam sa sunati la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

In cazul unor reacții adverse, adresați-va medicului curant si farmacistului. Va rugam sa raportati reacția adversa la numărul 021/9566. Operatorul va prelua toate detaliile de la Dvs.

Prin raportarea prompta si exacta a reacțiilor adverse, se pot obține informații importante asupra produselor, ajutând astfel sa creșteți gradul de siguranța a tuturor pacienților.

Puteți suna la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Pentru exercitarea acestor drepturi vă puteți adresa cu o cerere scrisă datată și semnată către INFOtreat, B-dul Bucureștii Noi, Nr. 25A, sector 1, București, la telefon 021/9566, e-mail: dpo@infotreat.ro sau fax 021 301 74 95.
Puteți contacta Responsabilul cu Protecția Datelor / DPO la dpo@infotreat.ro

Pentru mai multe detalii, puteți consulta „Politica de confidențialitate” de la submeniul Politici.

Medici

Orice medic poate participa la Programul PharmAccess, totuși participarea se face în funcție de specialitatea acestora, adică daca exista medicamente in Program corespunzătoare respectivei specializări medicale.

Medicii sunt contactați de către reprezentanții medicali ai producătorilor, primind informațiile necesare cu privire la medicamentele din program si beneficiile obținute de pacienții care adera la Program.

Daca aveți un număr însemnat de pacienți care folosesc medicamentele din program, puteți solicita trimiterea formularelor pentru tipurile respective de medicament sunând la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00) sau trimite un e-mail la office@infotreat.ro

Pentru a primi un număr suplimentar de formulare de înscriere în Program pentru pacienți, veti  suna la call center-lu PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00) sau trimite un e-mail la office@infotreat.ro furnizând adresa de expediție și numărul de formulare solicitate.

NU, un singur formular pentru toate, întrucât pe același formular/ card sunt toate medicamentele din program.

De asemenea, va rugam sa întrebați pacientul daca nu are deja un card PharmAccess înainte de a a-i da alt formular. Cardul este unic pe pacient, deci noul formular va fi invalidat.

Farmacii

Solicitați la office@infotreat.ro si veți primi contractul pe care li veți completa, il veți semna electronic si trimite pe aceeasi adresa de e-mail

In maximum 30 zile veți primi, pe adresa de e-mail din contract, date de acces, link de descarcare si manual de instructiuni pentru generarea certificatului digital INFOtreat pentru fiecare punct de lucru al farmaciei astfel încât sa puteți opera.

De asemenea, puteți solicita informații la nr. de call center (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Solicitați la office@infotreat.ro Anexa 2 pe care o veți completa, o veți semna electronic si trimite pe aceeasi adresa. In urma primirii anexei, se vor genera date de acces pentru care veti emite un nou certificat digital pentru noul punct de lucru.

De asemenea, puteți solicita informații la nr. de call center (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Aderarea la program se face in mod gratuit. Daca doriți sa va adaptați softul propriu pentru a fi interfațat cu aplicația INFOtreat, va punem la dispoziție documentația necesara in secțiunea PharmAccess/ Descărcați documentație/ Specificații de interfațare INFOtreat.

De adaptarea sistemului dvs. informatic pentru a opera în Programul PharmAccess se ocupă furnizorul dvs. de servicii informatice, specialiștii IT INFOtreat acordând-le tot suportul necesar, oferindu-le instrucțiuni pentru implementarea certificatelor digitale si specificații tehnice in vederea unei eventuale interfațări.

Puteți acorda orice alta reducere suplimentara, conform politicii dvs. comerciale.

Farmacia emite la începutul lunii o factura către INFOtreat pentru serviciile prestate in luna anterioara, acestea fiind decontate de INFOtreat in termenul agreat, de la data emiterii facturii.

Pentru orice solicitare privind facturile puteți apela telefonic la nr. de call center (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Trebuie raportate modificarile datelor contractuale trimițând o notificare semnata electronic de catre Reprezentantul legal, pe office@infotreat.ro 

Pacientul poate obține un formular de la medicul de familie/specialist sau din orice farmacie partenera care are formulare PharmAccess, daca nu are deja unul.

Pentru a intra in posesia formularelor, medicul/farmacia poate trimite un e-mail pe office@infotreat.ro cu numele medicului/farmaciei, adresa completa, persoana de contact, număr de telefon de contact si numărul de formulare dorite.

De asemenea, poate solicita telefonic la nr. de call center (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Verificați ce mesaj de eroare primiți, precum si semnificația de mai jos:

Certificatul INFOtreat nu este instalat deloc sau este instalat incorect. Solicitați furnizorului de soft sa instaleze certificatul digital.

Daca nu il mai aveți, solicitați-l la office@infotreat.ro specificând pentru ce punct de lucru doriți retrimiterea, in cazul in care aveți mai multe, sau regenerati unul nou, conform procedurii.

De asemenea, puteți solicita informații la nr. de call center (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Codul de locație introdus la logare este incorect sau nu ati selectat certificatul corect.

Datele introduse la logare sunt incorecte.

Userul/parola au fost introduse greșit de 3 ori. Accesul este blocat pentru 30 minute.

Puteți solicita datele de conectare in portal pe office@infotreat.ro specificând pentru ce punct de lucru doriți retrimiterea, in cazul in care aveți mai multe sau la nr. de call center (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00).

Solicitați ajutorul la furnizorul de soft. Nu mai sunteți conectat la platforma INFOtreat.

Verificați daca numărul de card a fost corect introdus (are 13 cifre). Verificați ca ați actualizat lista de carduri din softul de farmacie. Formularele care nu au ajuns la INFOtreat, cele incomplete si neconforme GDPR s-au inactivat, nu se mai pot utiliza.

  • Nu a fost utilizat in ultimul an (in cazul in care detine deja un card definitiv nominal);
  • Detine mai multe formulare
  • Formularul completat nu ne-a parvenit dupa de 3 luni de la data primei tranzactii, pentru emiterea unui card definitiv.
  • Lipsa consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, in aceasta situatie pacientul NU poate participa la Programul PharmAccess si implicit nici beneficia de facilitățile oferite de acesta; De asemenea, daca formularul nu este semnat, iar numărul de telefon nu mai este valabil pentru a-l putea contacta.

O data depășita limita maxima impusa de Producător, aplicatia blocheaza acordarea reducerii de coplata la cantitate ce depaseste limita. Sunați la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00), sau office@infotreat.ro specificând medicamentul, cantitatea dorita.

Deja limita este atinsa si cardul este blocat pana la sfârșitul perioadei de 3 luni, începând cu momentul tranzacției, iar tranzacțiile următoare se invalidează.

Mesajul apare daca se efectuează o strornare pe o alta serie de card decât cea pe care a fost acordata reducere de coplata.

Tranzacția a mai fost raportata si anterior având: același număr de tranzacție (id), același număr de card, același medicament, acelasi numar de bon fiscal.

Daca softul din farmacie trimite alta valoare de reducere de coplata pe unitate terapeutica decât cele aprobate de Producător, aplicația INFOtreat le sesizează si le invalidează.

Tranzacția a fost raportata după închiderea operaționala lunara, de obicei data de 4 ale lunii. O data luna închisa, deja s-au facturat serviciile către producători, deci nu se mai pot face modificari ulterioare. Va trebui sa ne transmiteți un mail pe office@infotreat.ro, cu descrierea problemei respective, insotita de documente justificative.

Veti verifica datele validate pe portal, comparandu-le cu inregistrarile din softul de farmacie; in cazul in care acestea nu corespund, veti raporta orice disfuncție relativă la Program sau la un card PharmAcces sunând la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00) sau trimite un e-mail la it@infotreat.ro.

În urma solicitarii dvs. specialiștii noștri vor verifica si vă vor ajuta la remedierea nefuncționalității semnalate, daca situatia este datorata functionarii portalului.

Veti raporta orice disfuncție relativă la Program sau la un card PharmAcces sunând la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00) sau trimite un e-mail la it@infotreat.ro. În urma solicitarii dvs. specialiștii noștri vor verifica si vă vor ajuta la remedierea nefuncționalității semnalate, daca situatia este datorata functionarii portalului.

Producători

Programul PharmAccess este destinat în primul rând pacienților cărora le asigura acces la medicamente de calitate prin reducerea co-plății. Programul este operabil la nivel național printr-un sistem de carduri unice pentru toate produsele listate în program.

Programul PharmAccess este autorizat de către Agenția Naționala a Medicamentului.

Puteți contacta call center la (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00) sau trimite un e-mail la office@infotreat.ro si veți fi contactat.

Puteți vizualiza lista cu produse la secțiunea Pacienți sau Farmacii, fără a vedea reducerea de co-plata oferita de fiecare producător in parte.

Nu puteți vizualiza decât exclusiv vânzările efectuate cu produsele proprii.

Puteți vizualiza in timp real in aplicația PharmAcces (pe baza certificatului digital unic pe producător) vânzările efectuate la nivel de oraș si județ. Nu aveți acces la informații legate de farmaciile in care s-a efectuat vânzarea, nici de pacient, inclusiv numărul de card va fi anonimizat.

Veti raporta orice disfuncție relativă la Program sau la un card PharmAcces sunând la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00) sau trimite un e-mail la it@infotreat.ro

În urma solicitarii dvs. specialiștii noștri vă vor ajuta pentru remedierea nefuncționalității semnalate, daca situatia este datorata functionarii portalului.

Veti raporta orice disfuncție relativă la Program sau la un card PharmAcces sunând la call center PharmAccess (021-9566, de luni până vineri, intre orele 8:00-20:00) sau trimite un e-mail la it@infotreat.ro. În urma solicitarii dvs. specialiștii noștri vă vor ajuta pentru remedierea nefuncționalității semnalate, daca apartine portalului.

Producatorul transmite catre INFOtreat:

Numele, codul w al produsului, reducerea de coplata oferita ca baza unitara de calcul fără tva pe unitate terapeutica, precum si limitarea cantitativa pe 1- 3 luni.

INFOtreat va transmite informări la furnizorii de soft si farmacii privind noul produs si data când va fi introdus in PharmAccess.

Orice actualizare in lista de produse se poate efectua din punct de vedere tehnic in maximum 24 ore cu respectarea clauzelor contractuale.

Orice nou produs intrat in portofoliul PharmAcces se va opera in același mod ca si primele, in mod unitar, din softul propriu al farmaciei.

en_USEnglish