Visionary business solutions

Cod, politici şi proceduri INFOtreat

Codul nostru de conduită și politici organizaţionale este conceput pentru a oferi o direcție clară cu privire la modul în care angajamentele noastre trebuie să fie traduse în acțiuni consecvente în afacerea noastră. Vom continua să revizuim standardele și procedurile care sprijină politicile organizaţionale pentru a oferi mai multe orientări specifice privind ceea ce se cere de la angajaţi, fiecare având roluri specifice în companie.

Pentru a pune în aplicare politicile organizaţionale, toate ariile acoperite, precum si toţi angajaţii noştri, incepând de la cel mai inalt nivel şi până la cei direct implicaţi în execuţie, trebuie să urmeze întocmai aceste standarde organizaţionale, precum și procedurile in vigoarei.

Pentru a proteja reputația INFOtreat şi, de asemenea, pentru a ne proteja de orice obligații neprevăzute, relaţia noastră cu clienţii si furnizorii – partenerii noştri externi, se bazează pe considerații de afaceri responsabile, pe corectitudine, integritate, transparență si încredere reciprocă, pe respectarea deplină a legilor si reglementărilor în vigoare in domeniul sănătăţii şi nu numai.

Partenerii noştri nu vor înteprinde vreo acțiune care să producă vreo încălcare a codului de conduită profesională şi etică sau a oricăror legi aplicabile pentru a preveni frauda, mita, corupția, înșelătoria ori spălarea de bani sau terorismul.

Mai jos sunt enumetare principalele obligaţii ale Partenerilor INFOtreat („Compania”)

Protejarea datelor private

Compania protejează datele private ale pacienţilor, clienţilor şi ale salariaţilor. Protejarea datelor private este un subiect important în care atât cerinţele legale, cât şi aşteptările clienţilor sunt în continuă dezvoltare.

Compania se angajează să se alinieze la standardele in continuă evoluţie privind informaţiile private şi va adopta procedurile necesare pentru a asigura respectarea acestor cerinţe.

Partenerii au responsabilitatea:

  • să nu caute acces la informaţii personale, dacă nu au un motiv direct legat de relaţia contractuală cu Compania;
  • să fie extrem de sensibili în ceea ce priveşte tratamentul datelor personale;
  • să nu dezvăluie sau să folosească informaţii personale şi/sau date cu caracter personal decât doar în scopul gestiunii afacerii Companiei şi numai în condiţii aprobate de Companie.

Cazuri de corupţie sau fraudă

Angajamentul luat de Companie pentru încurajarea unei competiţii loiale presupune excluderea corupţiei şi a fraudei. De aceea, partenerii Companiei nu au dreptul:

  • să dea sau să promită că dau mită sau alte plăţi necuvenite pentru a obtine avantaje;
  • să prezinte în mod voluntar eronat faptele sau să comită fraude în incheierea unei tranzacţii;
  • să falsifice datele şi registrele si evidenţele contabile proprii sau să ascundă activităţi necorespunzatoare ori care nu reflectă adecvat şi corect activităţile proprii.

Practicile neloiale

Prevederile privitoare la practicile loiale interzic acceptarea plăţilor necuvenite. Aceste plăti includ mita, cadourile si promisiunile de acordare a informaţiilor sau favorurilor în vederea obţinerii de beneficii. In situaţia relaţiilor contractuale cu un partener străin, în afara legilor române, pot fi aplicate şi, ca atare, trebuie respectate legile Uniunii Europene sau ale altor ţări, după caz. Aceste situaţii includ: legile anti-boicot, anti-trust, legislaţia privind controlul exporturilor, legislaţia privitoare la schimburile internaţionale precum şi legea privind practicile neloiale în străinătate.

Se permite acordarea de cadouri nominale ori plăţi pentru cheltuieli de afaceri care se justifică, atâta vreme cât acest lucru se înscrie în limita legii.

Plăţile necuvenite reprezintă obiecte/informaţţii de valoare date sau primite de către un cadru de conducere, salariat sau reprezentant, în schimbul unor beneficii, avansări sau contracte de afaceri. Exemplele includ, dar nu se limitează la acestea: sume de bani, cadouri, distracţii, activitaţi promotionale cu caracter excesiv, rambursarea nejustificata a cheltuielilor, precum şi plăţi nejustificate către orice persoană sau organizaţie.

Plăţile necuvenite reprezintă obiecte/informaţţii de valoare date sau primite de către un cadru de conducere, salariat sau reprezentant, în schimbul unor beneficii, avansări sau contracte de afaceri. Exemplele includ, dar nu se limitează la acestea: sume de bani, cadouri, distracţii, activitaţi promotionale cu caracter excesiv, rambursarea nejustificata a cheltuielilor, precum şi plăţi nejustificate către orice persoană sau organizaţie.

Partenerii nu trebuie să ofere, direct sau indirect, vreunui angajat sau colaborator al Companiei nici un fel de atenţii sau cadouri.

en_USEnglish